måndag 1 juni 2009

Ringsjön runt



I lördags cyklade jag lilla rundan på Ringsjön Runt = 35 km.
Cykelturen tog 2 timmar och 15 min inklusive vätskepauser.
Jag är nöjd med min insats!
Brorsan deltog samma dag i Stockholm Maraton och tog sig trots hettan
runt på 4 timmar och 26 minuter! Bra jobbat! Jag är en stolt lillasyster!
Ser fram emot 50-årsfesten, när ska du ha den?
Lördagskvällen tillbringade vi med grillning och karaoke i glada vänners lag.

På söndagen kom mamma och Ingvar upp och vi käkade grillad fläskfilé och potatissallad.
Stora grabben hade gjort rabarberpaj som vi åt till kaffet lite senare.
Jag fick en fin hortensia, After Eight och ett nysta effektgarn
som mamma inte kunde låta bli att köpa för det var så billigt!
(nu vet jag vem jag fått det av!)

Underbart väder och det blev en mysig dag! Tack så mycket!

Inga kommentarer: