tisdag 3 februari 2009

Inte måndag längre.....

.... utan tisdag!

Måndagen var för j-lig!! Kände mig inte alls på humör.
En aning träningsvärk gjorde inte saken bättre.

I kväll har jag varit på ett KI-Yoga-pass på Friskis.
Det var avkopplande.

Sitter här med valparna busande runt benen
Vi tar in dem varje kväll ca 1 timme för mat och lite social träning + att Biscuit får lite "barnpassning" en stund.
Det är full rulle, man får hålla koll på sladdar och allt annat inbjudande tuggbart.
Mina morgonskor är nu bortsläpade i andra änden av rummet,
måste rädda dem innan de blir upptuggade!

En doft av - ja - det är nog en olycka någonstans!!!
Sådär - ach då! På vägen tillbaka trampade jag i en pöl!
Nä, nu får det vara nog! Nu åker de ut igen!
Ska sedan sätta mig i soffan och koppla av med en kopp te och vantstickning!

2 kommentarer:

Annika sa...

Hejsan och Go morrn!

Du har en kul UTMANING på min blogg! Hoppas allt är bra med dig!

Kram Annika

Anonym sa...

Bli frisk nu :-) saknar dig på jobb... det ligger dessutom en inbjudan på ditt skrivbord :-) kramelikram