söndag 8 mars 2009

Länge sedan!


Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev något.
Förkylning, möten och hockey har tagit en massa tid och ork!

Men, men.....

I fredags åkte jag hem till Ulle efter jobb.
Jag följde med henne in till centrum (Sjöbo) och shoppade ny outfit för 80-talsdiscot hon skulle till på lördagen. Style på Tingvalla.

Efter det åkte vi till Ystad - käkade kina-mat och sedan gick vi på bio och såg på "Män som hatar kvinnor". Den var jättebra! Klart sevärd! Fast det känns som där är händelser med från andra boken "Flickan som lekte med elden". Inte för det gör något - allt hänger ju ihop!

Lördagen började med nattvandrarmöte i Eslöv och sedan stod jag i cafeterian i ishallen i Höör.
Vi hade hemmacup som varade från i fredags till idag. Alingsås vann, Varberg kom tvåa och vårt lag tog bronsplatsen!
Bra jobbat killar!

Om mindre än 2 veckor åker vi till Trollhättan för en annan cup. Det ska bli kul!

På stickfronten har det blivit klart en babykofta med mössa till min arbetskamrats lilla Smilla, en basker till min närmaste arbetskamrat och en ugglemössa till mammas väninna.
Den sista ska bara sys på paljetter till ögon, sedan är den klar.

Foton på samtliga saker kommer!

Nästa projekt är en tröja till en arbetskamrats 6-åriga grabb.

Efter det ska jag avsluta några UFO:n! It's a promiss!

På träningsfronten går det trögt. Efter en förkylning som jag trodde var över, triggade min massör igång den igen! Suck! Alltså var jag inte helt frisk fast det kändes så! Har bara kört lite lätt styrketräning här hemma de sista dagarna, men hoppas kunna komma igång med träningen igen denna veckan.
Stickcafé på onsdag - ska bli kul!
Nä, nu fortsätter Beck!

Inga kommentarer: