fredag 3 juli 2009

Iform

Lite lediga dagar, varmt soligt väder med skyfall och åska, Hörby marknad, bad och grillning!


Har idag haft en av valparna ner och badat i Ringsjön och det var helt underbart att se vad han tyckte om att simma! Glömde naturligtvis kameran.

Är i slutspurten med min Tant Kofta-kofta, så i morgon kommer det nog bilder på den.
Sedan ska jag fortsätta med min Buttercup och Yemen-västen till Stickhjälpen.

Tänkte börja virka en trädgårdsmus också.
Det är hos Ulliga Gulliga Saker som där blivit lite virkskola! Toppen!


Har gjort slag i saken när det gäller träning och motion - måste ha ett mål!






Visserligen bara till 5 km-loppet - men det ska ju vara rimligt!
Bättre att klara det utan problem och vara motiverad att fortsätta.
Så nu är det bara att fortsätta lufsa rundor i skogen!
Sysslolös - vem? Jag!! Nä, tror inte det!


Nä, nu ska jag leta fram knappar till koftan!

Vi hörs!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ingrid! Skönt att höra att du mår bättre! Har du koll på vilken vecka det var Verandan är stängd? Försöker komma ut på hemsidan men den verkar vara borttagen eller ur funktion. Ha det gott!
Kram Frida

in-knit sa...

http://www.garnverandan.se/

Kollade precis: 6-19 juli är där stängt!

Monica Hansen sa...

Såg valparna i bildspelet, de är ju såååå söta:)

Frida sa...

Jag har också anmält mig till 5 kilometern. Hoppas jag hinner in i tid eller kan byta på jobbet. Jobbar nämligen till 17.15 den dagen men det löser sig säkert=) Vi ses kanske då!
Kram Frida