fredag 21 augusti 2009

Monitor-seminarie i Hudiksvall!

Underbart trevlig "håla" Hudiksvall!
Idag har varit en otrolig dag på många sätt!
Efter en heldag med info om datorprogrammet vi använder och uppdateringar som är på g, så har vi ikväll haft en toppenkväll.

Sista punkten av programmet var en föreläsning av David Lega. Jag säger bara - vilken kille!

Sedan tillbaka till hotellet för snabbdusch och ombyte.
Kvällen startade sedan med välkomstdrink (champagne) vid 19-tiden.
Sedan kom underhållning av diverse form.
En rockgrupp från företaget (Monitor) började spela, och det var bra tryck!
Efter det släppte det in någon som jag inte tyckte var något i och för sig, inte alls min typ av humor. Hon hette tydligen Maria Lundqvist och hade gjort någon tv-serie (Sally eller nåt) som jag aldrig sett! Glad jag slapp!

När hon väl kommit av scenen kom där ett band som hette Collinis och bestod bl.a. av deltagare från Hanna Hedlunds lag i Körslaget! Efter ett tag kom kördeltagare upp och sedan även Hanna!
Vilket tryck och vilken stämning! Jösses, va kul det va!

Kvällen avslutades på nattklubb, med tyvärr ett "tradigt" dansband som var varken bra eller något att vila ögona på! ;)
Sedan blev det efterfest!
Nu, kl.03.30 ska jag gå och lägga mig för att sova ett par timmar innan det är dags för en ny dag!
Ev. bilder kommer en annan dag!
Natti!

Inga kommentarer: