fredag 19 mars 2010

Tiden går.....

......alltför fort!

Man hinner ju inte riktigt med allt!

Denna veckan har jag kommit igång med träningen.
Styrketräning och simning - jätteskönt att vara igång igen.
Men det känns - träningsvärk både här och där! ;)


Vad bjuder då helgen på?
Än så länge inte så mycket inplanerat, får väl se hur vädret blir och rätta sig efter det.

Äldsta grabben ska åka till Branäs på söndag morgon med skolan.
Då avgörs om han är lämpligt skidlärarämne, eller inte. Håll tummarna för att det går bra!


Efter han fått skjuts till tåget kör jag förmodligen ner till Trelleborg för att hjälpa Stickhjälpen att packa nästa sändning till Lettland.
På stickfronten håller jag på med raggsockar till Kamilla och en kofta till mig själv.
Har precis gjort färdigt en hundtröja till lilla Cindy, som jag ska lägga på posten i morgon.
Hoppas den passar!
Nu återgår jag nog till soffan!

Inga kommentarer: