tisdag 15 juni 2010

Ulliga hundar och FO

Titta vilka underbara böcker jag hittade på Bokus!
Speciellt nyfiken var jag på boken Ulliga gulliga hundar,
eftersom jag precis börjat med nålfiltning.






Och visst hittade jag "vår ras"! Siberian Husky!
Den vackraste och härligaste hundrasen jag vet!




Kan knappt vänta på att få göra en "mini"-Took, Biscuit, Cazzan, Bellatrix, Ceazar och Dolorez.




Just love them!

Det fanns många fina vovvar i den boken.
Här är en annan favorit.




Lite "finished objects":

Huvtröja till Elijon - 1 år






Och virkad mössa till min store - för "bad hair-days"!
Såna inträffar för killar också har jag förstått!








2 kommentarer:

Pixi sa...

WOW vilka roliga böcker,då har du att göra framöver!!Gillar oxå nålfiltning!!Ha det bäst!!=)

Britt sa...

Fina böcker du hittat. Amigurami-boken har jag också köpt, men jag har inte virkat något från den ännu.För ganska många år sen tovade jag och gjorde en hel del av ull, men nu känns det inte som min grej längre.Jag har sämre fantasi nu, tror jag.Det ska bli roligt att få se vad du gör,det är ju jätteroligt och blir personliga saker.
Kram Britt