torsdag 8 juli 2010

Jul(i)afton!

Idag skickade min man ett sms till mig när jag var på jobb:
Du har fått paket: 2 st.!

Sen var jag så nyfiken resten av dagen!

När jag kom hem så låg där 2 paket från samma avsändare, skumt tyckte jag.
Men förmodligen hade hon fått mig i båda bytena!
Erika i Sturefors (måste kolla var det ligger!) hade skickat så här fina paket:



En kopp garn: Jättefin Ekobomull i en härlig "himmelsblå" färg, en stor jättfin mugg med ett häftigt mönster och ett ljuvligt doftande te, som jag ska inviga strax.



I Garn & chokladpaketet låg det 3 fina nystan Cotton Viscose i en mjuk sammetsliknande ljusrosa nyans, 2 nystan Fabel i härliga färger med rosa bas, och 3 jättespännande choklad som ska avnjutas till en kopp te i min nya fina mugg.

Tusen, tusen tack Erika - hoppas du får lika fina paket!
Nu dags för te, choklad och stickning i soffan!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du gillade paketen! Hoppas jag får se bilder på resultaten här också;-). Japp jag har också fått himla fina paket - är kul med dessa överaskningar och julaftonsöppning mitt i vardagen. Ps Sturefors ligger strax söder om Linköping i Östergötlands vackra eklandskap.

Mvh Erika

Anonym sa...

Vad roligt och spännande att få paket från samma avsändare! Det ska bli kul att se vad du gör av garnerna!

Sanna sa...

Vilka fina paket du fått. Jag har fått ett jättefint en kopp garn paket och det andra har jag varken skickat eller fått än. Vågar ju knappt skicka chokladen i denna värmen.

Kram

Jenny sa...

Och i dag kom ett paket från dig hem till mig i Halmstad...
Tack så mycket för det fina garnet, det ska nog kunna bli något spännande av det! Och chokladen verkar smarrig. Just den där med hallon har jag sneglat på men aldrig köpt.
Och musen är ju jättesöt! Den kommer nog dottern att gilla.
Tack!
Hälsningar
Jenny