fredag 10 december 2010

Stina

En kompis till mig, Stina, har nyligen blivit mamma till en liten Engla.
Jag har stickat jordgubbsmössa, vantar och sockar till den lilla prinsessan.




Men mamma måste ju också få lite varmt, så jag stickade mössa och vantar till henne också.

Har man en liten så är det praktiskt att kunna göra saker utan att
hela tiden behöva ta av sig vantarna.
Särskilt när det är så kallt som nu!
Därför gjorde jag vantar med öppning för fingrarna.


Det är så kul med babykläder, så mer är redan på gång!


5 kommentarer:

Call design sa...

Wow vad snyggt!

Elisabeth sa...

Jag gillar vantarna!!! Var har du hittat det mönstret, eller har du gjort det själv?
Kan man få det kanskE?
// Elisabeth

Sanna sa...

Jättesnyggt alltihop, men jag fastnade extra för de svart vantarna.

Kram

Eva Andersson sa...

Hej! vad mycket fint du gör. Såg att du stickat en bamse tröja, man skulle inte kunna få dela mönster?? Blir superglad i så fall, har letat överallt utan att hitta. MVH o God Jul
Eva Andersson

Alexandra sa...

Vilka fina saker du skapat =)