fredag 28 oktober 2011

Virka eller sticka?

Ja, det är frågan!
För tillfället så blir det lite av varje. Innan virkade jag aldrig och tyckte inte det var kul.
Sen kom då det där mönstret som fick mig att tänka om.....
Den stickade koftan från Drops med virkade inslag.
Kombinationen var så perfekt. 
Hade den på mig senast idag och det är alltid någon som har en positiv kommentar till den.

Nu har jag gjort mina första virkade Converse, och jag är nöjd!
La in bild på Facebook igår och bra feedback! 
Det är kul! Det blir nog fler!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hej Ingrid. Jag älskade dina virkade Converse och förlåt men jag la upp bilden på min blogg och jag har fått en beställning. Hur ser du på det? Min systerdotter undrade. Kram på dig Åsa Detta är helt klart det sötaste du gjort, enligt mig.

Hedvig sa...

Jättesöta! :)