lördag 16 april 2016

Bortglömd blogg

Ibland glömmer jag bort att bloggen finns.
Har aldrig varit en person som skrivit dagbok, utan när dagen är slut, så är den slut.
Mycket som händer som man inte vill minnas......
Men saker jag syr, stickar och virkar, finns ju kvar, och kan förhoppningsvis glädja andra.
Och det ger mig glädje.
Vill poängtera att jag oftast inte tar beställningar. Ibland kan jag göra det, men det är mitt val, beroende på om jag ser det som en utmaning, eller det är något jag tycker är kul.
Pengarna som jag ev. får för det, går oavkortat till att sponsra det jag gör för välgörenhet.
Stickar till hemlösa via Hjälpstickan och syr och stickar prematurplagg till Neonatalavdelningar i Skåne.

Nog snackat! Lite beställningsjobb som sponsrat välgörenhetsarbete:


Mössa till en klasskamrat som jobbar med cyklar (Crescent)
Specialbeställning, och jag gör inte fler. Denna ska vara unik. 


Kofta till Reidun i Stockholm. 


Inga kommentarer: