tisdag 7 oktober 2008

Mamma mia - vilken nostalgitripp!

Göteborgsresan var trevlig! Fint väder och trevliga människor överallt.
I Göteborg finns många "goa gubbar".

I söndags kom jag på att vi hade bio-checkar som gick ut, så jag tog killarna och åkte till Lund.

Killarna ville inte se Mamma Mia som jag, utan valde Step Brothers.
(Jag tror det är en typisk killfilm, inte min typ av humor!)
Jag satt och njöt under hela filmen, som jag varmt kan rekommendera till alla som inte redan sett den. Jag fick många skratt - och musiken - ja, den har man ju sjungit i hopprepet många gånger - på "roliga timmen". Och inte visste jag att Pierce Brosnan kunde sjunga, inte bara att vila ögonen på ;) Ska helt klart köpa DVD:n när den släpps.
I kväll har jag varit på nattvandrarmöte och i morgon är det dags för stickcafé! Full rulle, som Sven Melander skulle sagt!
Nu tror jag det är läggdax! Natti natti!

Inga kommentarer: