onsdag 1 oktober 2008

Göteborg nästa - heja Frölunda!

Jäpp! I morgon bär det av mot Göteborg.
Ska inom vårt Göteborgskontor en sväng, äta lunch med min chef,
och sedan installera oss på hotellet.
På kvällen ska mannen och yngsta sonen till Scandinavium och kolla på ishockey. En vänskapsmatch - Frölunda vs Ottawa.
Jag köpte biljetter till dem och hade inte tänkt åka med, men jag blev hembjuden till en kollega, så kvällen är räddad. Ska bli kul att träffa hans familj!
Och Göteborg är ju en så mysig stad.
Berättar mer när jag kommer hem!
Det blir ju 2 x 3 timmars sticktid i bilen., och bara det är ju kul!

2 kommentarer:

Frida sa...

HEJA FRÖLUNDA!!!! Verkligen mitt lag! Vet ej om jag kommer på onsdag, har haft så mycket att göra på sistone, så jag ser snart i kors! Får fundera tills imorgon. Har problem med mailen, så jag får inga på familjemailen, men lämnar alternativ på nästa cafe jag kommer på! Ha det gott! Kram Frida

Anonym sa...

Kommer tyvärr inte, maken ska på annat håll, så jag får stanna hemma:(