torsdag 8 januari 2009

Harry Potter

Jag har nu gått med i Stickameras Harry Potter KAL (KnitALong för er som inte vet).
Det kvittar vad man stickar, enda kravet är att det har någon anknytning till HP.
Funderar på vad jag ska göra, och det lär jag nog göra ett tag till!

Valparna har nu blivit 1 ½ vecka och har börjat öppna ögonen. Ska bli spännande att se vilken färg de får på ögonen. Biscuit har blå och Cazzan bruna.

Bilder på valparna och annat, lägger jag in i fotokatalogen här till höger. Klicka på bildspelet om ni vill!
Måste bara visa ett foto på den fina kudden i lappteknik som jag fick av min mamma i julklapp!
Hon är otroligt duktig!
Jag fick även ett halsband som hon gjort på en kurs i glasfusion som hon går på. Jättefint.
Ska ta foto på det och visa er.
Nu ska jag dyka ner i soffan och sticka en stund.

Inga kommentarer: