måndag 15 juni 2009

Måndag igen!

Tiden går och nu är det måndag igen!

Tanken var att blogga varje dag i helgen, men jag fick inte det mobila bredbandet att funka förrän nu. Vet inte vad jag gjorde för fel! Gjorde likadant varje gång jag försökte!?

Nåväl, sitter nu uppe i Furudal i Dalarna i en liten stuga och myser.
Det har regnat hela helgen, men idag är det uppehåll. (än så länge)
Resan upp gick bra - 9 timmar med bil, första gången jag kör så långt själv.
Det värsta var ju regnet!

I kväll ska jag hämta mannen på stationen i Rättvik, han ska ta tåget upp idag.

Varför är vi då här?
Jo, lillgrabben (tror inte egentligen han gillar det uttrycket) är på Fiskens hockeyskola för fjärde året och vi passar på att ta en semestervecka och njuta av härliga Dalarna.

Men nu är är det frukost, dusch och sedan ishallen som gäller.
Bloggar mer i eftermiddag!

Inga kommentarer: