måndag 15 juni 2009

Typiskt!


Har fått fel kamerasladd med mig! Alltså kan jag inte lägga ut några foto som jag tänkt!


På kvällsprogrammet i dag stod det: Hemlig gäst!

Förväntansfulla samlades alla i ishallen kl.19.30 och in kommer: Jacob Markström
För er som inte är insatta så är det en jätteduktig målvakt från Brynäs som blivit draftad som nummer 31 i NHL.

Han är inte så gammal - född 1990 - gjorde stor succé i JVM!

Varit på Fiskens som många andra stora spelare, och en bra förebild för killarna som bara är 3-4 år yngre än honom.
Kul i synnerhet för målvakterna - vilket inkluderar min grabb!
Grabben hade dessutom turen att vinna en t-shirt med autograf på - så han är nöjd och glad!

Nä nu är det dags för mig att bege mig till Rättvik och hämta "gubben"!

Hörs i morgon!

1 kommentar:

Eva sa...

stackare,att ni ska så otur med vädret ! men några dagars uppehåll innan midsommar har dom lovat,vet inte om dom hade fingrarna i kors då eller..
Midsommar verkar bli innomhus,huvva !.
Har vänt mej till Patientföreningen
ang. "felbehandlingen",är faktiskt lite sur över bemötandet tidigare.
Förstår att din grabb é mäkta stollt över T-shirten,hamnar den på väggen ?
Hoppas ni får bättre väder de dagar ni ska vara i Dalarna,jag ska
äka MC dit helgen efter midsommar
om vädret tilllåter vill säga.
har snart stickat tre par sockar sen jag kom hem, lit nörd är man allt....Ler !

Ha detså bra i Dalarna !