fredag 19 februari 2010

Helg igen och mycket OS!

Ja, veckan gick snabbt och så var det helg igen!
Blir mycket OS-tittande, ikväll framförallt herrarnas hockeymatch.
Det gick ju bra fast de slutade spela i tredje perioden.
Och så tog ju Anna Haag silver - otippat för min del - men skitkul!

I morgon skulle vi egentligen köra till Halmstad för en U16-match,
men den blev uppskjuten pga SMHIs varning.
Istället ringde de från Lunds J20-lag och ville ha Jonas som andramålvakt mot Osby.
Så det blir söderut i stället för norrut.

Måndag har jag tagit ut en semesterdag - inte för att resten av familjen har sportlov - för de bryr sig inte om jag är hemma eller inte - utan för att jag kände för det!

Då är det hockeymatch mot Pantern i Kirsebergs ishall i Malmö.
Kl. 17.00 börjar den om någon vill komma och titta.
Eventuellt kör vi ner lite tidigare för att shoppa lite och ev. hälsa på släkten.

Här nedan senaste "idol"-fotot på Jonas.

Nu ska jag ta ett glas vin och sticka lite - där är mer OS på tv som sällskap!

3 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Det ska snla mer idag och på måndag också, så det gjorde du rätt i:)

Monica Hansen sa...

snöa...

Åsa sa...

ja det var underbart med silver. mycket hockey läser jag och blev det mycket shopping? MMM jag har gjort precis som du- Druckit vin och sett på OS. Kramis