söndag 2 maj 2010

Malaga dag 6

Ja, tiden går fort!
Har inte haft möjlighet att föra över fler bilder och därför inte tyckt det var så roligt att skriva.
Men jag lovar - bilder kommer - om inte förr så när jag kommer hem.

Marknad i onsdags, handlade ett par piratbyxor, ett par cykelbyxor, ögonskugga, parfym,
4 bälten, halsband. Slutsumman blev EUR 35, dvs lite mindre än 350 kr.

I torsdags var jag och Vicente i Malaga, åkte buss dit.
Härlig stad! Små trånga gator och många affärer blandades med stora, flotta varuhus!

Fredag, lördag och söndag har varit slappedagar.
Besökt små butiker, glassbarer, vanliga barer och cafén.
Solat, promenerat och slappat på balkongen.
Men det är ju inte den lilla balkongen precis, tror den är ca 28 m2!

Nä, nu är det dags för sängen tror jag! Natti!

2 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Låter som en underbar semester:)

Bonnakäringen sa...

Åh vad härligt det låter med en riktigt härlig solsemester, blir jätteavundsjuk...

Och sen när du kommer hem, eller nåt, så kan du om du vill hämta en Award på min blogg...

Många hälsningar från Christina...