tisdag 14 september 2010

Tack för knapparna!







Ber om ursäkt för att jag inte tackat ordentligt för de fina knapparna och chokladen jag fick förra veckan.

Tusen tack!

Ska inte skylla ifrån mig - bloggtorka och total olust att skriva på flera dagar. Hoppas det blir en engångsföreteelse! (visst - tro't om ni vill!)

Stickar och virkar nu mössor för fullt - bl.a.till Aluma-försäljarna.

Någon som är pigg på att skänka en mössa eller två, eller ett par vantar?
Där är så många hemlösa som behöver något värmande till vintern.
Hör av er till mig om ni vill bidra!

Lite annat hinner jag också med.

Har virkat en liten keps till en liten tjej, blev dock lite för liten, så den får hamna i lagret.
Ska göra en ny lite större och ev. en till mamman också.




Har även börjat sticka en hajmössa från Kreativ stickning nr.9-2010, fast i Angorina Lyx.


Jag ser att min besöksräknare börjar närma sig 15000, och då tänkte jag ha en lite tävling, eller utlottning! Håller på att fundera på vinster m.m - återkommer med det i ett senare inlägg!
Nu åter till stickningen och Facebooks Online stickcafé!

3 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Tack själv för knapparna...och jag har ännu inte lagt upp något tack på min blogg...bilden blir utan choklad för den smällde jag i mig direkt ;-)
Såg på bloggen Urmoderns att du frågade om kärleksknutar...
Här har du en länk på min blogg där det finns litet information.
http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/2010/06/18/3131386-love-knots-solomons-knots-karleksknutar/
Trevlig helg!

Veronica sa...

Var har du hittat mönstret på hajmössan?

in-knit sa...

Mönstret till hajmössan fanns i Kreativ Stickning nr.9/2010.
Kanske finns på ditt bibliotek om du inte har den själv.