söndag 26 september 2010

Stickpåsar!


Jag fick inte en utan tre(3) stickpåsar av min bytesvän. Dessutom fick jag 4 st. fina stickmarkörer.
Tusen tack säger jag till Madeleine!
Den gula är redan fylld med mina rundstickor, perfekt storlek till dem.
Min favorit blev nog den lilla med cerise band, lagom till mina bussprojekt!
Jättefina allihop! Nu ska jag sätta igång och sy den jag ska skicka iväg!
Har en tendens att alltid skjuta upp saker till morgondagen, men då ska jag på stickcafé i Malmö på Ulletuss, så då hinner jag inte!
Men först en kopp kaffe tror jag!

2 kommentarer:

Hulda sa...

Åh så spännande...ser fram emot måndag :-) Det är absolut ingen fara att jag får vänta en extra dag, men jag tycker också posten borde ha hittat mig...jag menar jag har inte väldens vanligaste efternamn...visst inte ovanligt men inte jättevanligt heller... Ser som sagt fram emot paketet! :-D

Margita sa...

Upptäckte på facebook att du köpt garn av mig och jag hoppas att du blev nöjd