lördag 26 februari 2011

Och vinnaren är........


Alla lotterna





Vinnaren av boken är alltså: Cecilia





Eftersom där var så många deltagare har jag fixat 2 små tröstpriser:
vars en liten Tupperware ask som man kan ha småprylar i.

Vinnarna av dem blev:



 
Vinnarna! Cecilia, Pysselkiisen och Skogsflickan!


Vinnarna kontaktar mig på i-66@hotmail.com så jag vet var jag ska skicka vinsterna!

Tusen tack för att så många vill vara med!

Det absolut roligaste har varit att så många nya hittat hit, 
och jag har på samma gång fått massor av nya bloggar att besöka!

Tänk så många pyssliga och trevliga människor det finns härute!

Det här gör vi om snart igen tycker jag!

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Tack för tävlingen och Grattis till er lyckliga vinnare.

Hedvig sa...

Stort grattis till vinnarna! :)

Anonym sa...

Grattis alla glada vinnare! :-)

Skogsflickan sa...

Åh så kul! Jag mailar dig nu.

Tack för rolig tävling