torsdag 2 juni 2011

Mycket just nu!

Här kommer lite bilder!
Först på födelsedagspresenten från Carola, Anna och Mattias.
Handkardat och handspunnet Baby-alpacka-garn! Vilken lyx!
Carola och Anna hade jobbat med detta i hemlighet till mig, och vilken överraskning.
Inte gjort i en "hannavänning" precis!


Från man och barn fick jag halsband och örhänge som var jättefina.
Från mamma och Ingvar fick jag ett fint guldhalsband som hade varit mormors och pengar.
Sen fick jag dessutom ett kuvert med pengar från oväntat håll!
Mammas "gamla" väninna överraskade i posten i fredags!
Min arbetskamrat överraskade med ett presentkort på Panduro!

Tusen tack allihop!

Här kommer bild från mitt bytespaket från Caroline i England.
Jag är med i en swap på Ravelry, så jag ska få 3 till under året.
Hon får motsvarande från mig, med garn, något handgjort och lite annat smått och gott!


Jag vann en bloggutlottning på Tassar och stickor.
Här kommer bildbevis på att paketet kommit fram!


Rena julafton!

I måndags var jag och arbetskamraten Åse uppe på Göteborgskontoret och hade lite medarbetarsamtal.
Alltid kul att komma upp dit och träffa säljarna, en del pratar man ju med dagligen i telefon.

På vägen hem tog vi en liten avstickare till Ullared.
Studentfest den 10/6, så jag behövde bl.a.lite engångsartiklar. 
Skönt att ha det fixat.

I går var vi på min bästis Annas son Marcus studentfest!
Kul, trevligt och god mat som sig bör!

I dag är det tvättdag! Man måste passa på när solen skiner!
Kan ju sätta mig ute och sticka/virka medan jag väntar på att tvätten blir torr! ;)

Avslutar detta långa inlägg med att jag är med i en ny tävling!
 Så´nt som gör mig glad har haft sin blogg i ett år
och det firar hon med utlottning!
Man kan bl.a. vinna det här:


Var med och tävla du med!
Nä! Ut i solen med mig! Ja, jag ska!


    

2 kommentarer:

Åsa sa...

Oh vad jag blev sugen på Ullareds shopping:) kul med student och jag har också den 10/6. Visst är det mycket som behövs. Kram på dig

Koneko sa...

Grattis i efterskott!