torsdag 30 juni 2011

Torsdag v.1

I går kväll hade jag en liten stickträff ute i paviljongen.
Det var Anna, Kerstin och jag som hade en mysig kväll med stickning, virkning och äkta kalvadans!
Första gången jag åt det, inte helt fel om man säger!
Just nu virkar jag på ytterligare en sommarhatt, denna gången i blått.

Fick färdigt en cardigan till lilla Smilla, som jag levererade på jobb igår.
Så här blev den:



Får hoppas jag får en bild med Smilla i koftan senare.

Idag har jag varit med Anna i Kristianstad.
Vi var inne på Helylle där de hade flyttrea, sista dagen.
Jodå, några nystan och härvor blev det allt!
Sedan gick vi till ett ställe som hette Kimpo och åt wok-buffé.
Mumsigt!
Fast smart som jag är så hade jag tagit en hel del stark sås, 
så det brände på läpparna och näsan rann.
Men jag tror att de sista förkylningsbacillerna fick ordentligt med stryk!
Fyndade sedan en cerise sportbehå på Stadium: 99:-. 

Nu är jag rätt så mör, ska strax köra in i byn och hämta Daniel.

Inga kommentarer: