onsdag 24 september 2008

Tiden går fort!!!!

Ibland känns det som jag inte hinner med! Dagarna bara rusar iväg.
Fast då hinner man ju inte bli uttråkad i alla fall!

Stickar just nu på en lång västklänning som var med i Kreativ Stickning.(mönster 230)
Fram- och bakstycke klara. Jag stickar halsmudd och ärmhålsmudd först innan jag plockar upp maskor för "kjolen" och har ett ärmhål kvar.
I morgon kväll ska jag på Tupperware-party hos en arbetskamrat.
Ska bli spännande att se deras nybyggda hus, träffa nya människor och fika.
Nya produkter från TW är ju klart också skoj, fast jag har skåpen fulla sedan jag sålde själv för ett par år sedan.

På fredag kväll ska jag ut med jobb. Först ska vi till Lockarp (utanför Malmö) och köra go-kart. Efter det ska vi in till Big Bowl i Malmö och bowla, äta och dansa!


Ska försöka blogga mer på lördag!



Kram på er alla!

Inga kommentarer: