måndag 1 september 2008

Jag har vunnit!!!

Jippiii! Jag har vunnit stickmarkörer av Annika!
Ser verkligen fram emot att sätta dem i arbete!

Hade hellre stannat hemma och stickat än att köra och jobba - men, men, - man har väl inget val!

I helgen har jag stått i cafeterian på ishallen och varit och tagit mått på grannarnas små hundar.
De behöver något värmande till vintern.
Jag har precis avslutat en hundtröja till en Galgos Espanõl som ska skickas till en hjälporganisation i Spanien. Bild och ev. mönster kommer senare.

Just nu håller jag på med en babykofta till min arbetskramrats lilla nyfödda Emelie.
Disken blir lidande!! Men vem bryr sig? Sticka är livet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vem bryr sig i disken när stickningen finns *Ler*

Åter grattis igen det var roligt att du vann/Kram