lördag 27 september 2008

Emelie - vilken liten sötnos!

Jag har fått foto på min arbetskamrats lilla Emelie. Är hon inte gullig?
Koftan och mössan jag stickade är fortfarande lite i största laget - men det dröjer nog inte så länge förrän hon vuxit i det! Det är roligt när det man gör blir uppskattat.
I dag har jag träningsvärk i underarmarna efter att i går kväll krampaktigt hållit fast i go-kart-ratten och sedan bowlat.
Åkte hem rätt så tidigt, fredagen är inte så bra kväll att festa på - man är ganska trött efter en arbetsvecka. Musiken på nattklubben var väl inte heller min smak precis, lockade mig inte att dansa alls! Annars brukar jag tycka det är jättekul!
Kände mig lite gammal och mossig!
Nu ska jag se om träningsvärken går över när jag sätter mig med stickorna. Nu är det kväll!

1 kommentar:

Monica Hansen sa...

Vilket vackert babyset:)