tisdag 26 maj 2009

Anna i mitt etthundrade inlägg!

Ja, jag skriver just nu mitt 100:de inlägg i denna bloggen!

Och i detta inlägg är det Anna som står i centrum.


(Anna till vänster)

Anna är grabbarnas kusin, fyller 12 på självaste julafton.

I söndags fick jag glädjen att se henne (och många andra) sjunga och dansa på Palladium i Malmö på Rydbergs Dansskolas våravslutning.
Så duktig hon var - jag är stolt över att vara släkt med henne!
Utstrålning, sång och dans - mvg!
Hon är med i en grupp som heter Pop & Musical och då är det både sång och dans på programmet.


Annas grupp när de framför Mamma Mia! (Anna i mitten)
Nedan den lite äldre gruppen Pop & Musical när de framför ett nummer ur High School Musical.


Efteråt blev jag bjuden på grillad fläskfilé, nypotatis och bearnaissås hemma hos dem. Mumsssss!
Tack för en trevlig kväll!

Inga kommentarer: