fredag 22 maj 2009

Fy på mig!!!!

Så dålig jag varit på uppdatering!



Sedan sist har vi haft Kulturkalas i Hörby!


Griffin Pipes & Drums (som jag en gång varit medlem i) var och spelade.










Jag ångrar i dag att jag inte fortsatte att lära mig spela säckpipa för det är ju så läckert!!!!
Men, man vet ju aldrig - kanske tar tag i det igen!


Jag var där i egenskap av nattvandrare, och fick i VIP-tältet tillfället att träffa Pernilla Wahlgren och köpa hennes nya skiva och få den personligt signerad!
Hon verkar vara en väldigt jordnära person, positiv och charmig!
Hon uppträdde därförinnan på Stora scenen och det var både nytt och gammalt.
Jättekul att hon ville komma till lilla Hörby.


Bilderna jag tog på henne blev tyvärr väldigt suddiga.
Härnere är hon tillsammans med en tjej som vann priset för att ha skrivit bästa jingeln till bokbussen! Så när den kommer spelar den en truddelutt! (precis som glassbilen)



Senare på kvällen spelade Star Pilots! (De bilderna var ännu suddigare)
Också det var ett lyckat! Bra ös och duktiga dansare!

Inga kommentarer: