fredag 8 maj 2009

Fredagkväll!

Ja då var det helg igen! Skönt!

I kväll har jag och yngsta grabben varit och sett på Forever Youngs show i Lågehallarna.
Ok, jag ska vara ärlig och säga att jag hade kanske förväntat mig mer!

Men det syntes att de hade kul och det är ju faktiskt det viktigaste!
Ett par stycken av dem kan säkert komma långt om de satsar och får rätt hjälp.
(Men kan inte hjälpa att jag tycker någon enstaka av dem kanske skulle sysslat med något helt annat!)




Hann hem lagom till andra perioden, men det blev ju förlust med 3-1.
Jag pratar naturligtvis hockey!
Nu sitter jag och stickar på en jordgubbsmössa och slötittar på dumburken.
"Gubben" har gått och lagt sig, yngsta grabben spelar dator och äldsta är inne i byn!
Ska hämta honom innan jag somnar!

I morgon ska jag hem till min arbetskamrat Ulrika i Sjöbo och det ska bli kul!
Vi ska äta gott (har hon lovat!) köra lite Singstar, kolla lite i mönstertidningar efter roliga projekt - och bara ha det så kul vi kan! Ser fram emot det!



Inga kommentarer: