söndag 10 oktober 2010

Tävling/utlottning!

Ja, som jag lovat, så tänkte jag ha en liten utlottning bland mina bloggläsare för att fira över 15.000 besök sedan jag började blogga!





Det ni kan vinna är antingen garn
(Vivaldi 3 nystan vinrött nr.27 och 1 st. gammelrosa nr.8)


eller en bok (Mörka strömmar av Arnaldur Indridason)





Hoppas det sista tilltalar de bloggläsare som inte stickar!




Det gäller att fr.o.m. idag kommentera något av mina gamla eller
kommande inlägg. (behöver alltså inte vara detta), dessutom
tala om lite om dig själv, hur du hittade hit och varför du läser min blogg.
Även förbättringsförslag mottages! ;)


Glöm inte ange vilket av priserna du vill ha!

Tävlingen slutar den 30/10 kl.23.59, och under söndagen den 31/10 meddelar jag vem som vunnit!

21 kommentarer:

Cecilia sa...

Jag vill gärna vara med på utlottning!
Jag hittade dig när du kommenterade på min blogg. Hos dig finns en strid ström med färdiga saker, mössor och koftor och det är trevligt att se vad du gör!
Skulle jag vinna så gillar jag garn... :-D

Anonym sa...

utlottning är jag gärna med på, tror jag hittade hit via en annan stickblogg när jag jobbade natt och det var lungt och alla sov gott, jag gillar din blogg för du gör många fina saker och jag kan surfa runt och bli avundsjuk och få ideer...
Själv är jag en novis vid stickorna men jag övar ibland...
Om jag vinner så tilltalar mig garnet...
Lev å må, kramizar från norr...

Anonym sa...

ännu en fantastisk blogg!! Jag är så imponerad av både bloggen som alla vackra stickade alster. Jag är nybörjare som stickerska och bloggar inte men hittade hit via Ginas stickblog och älskar att surfarunt och hitta idéer och nya garner. Jag kommer att besöka din blogg många fler gånger. Om jag skulle vinna är det garnet som står högst på min lista.

Tack för en underbar blog!! //Maria L

kurrelina sa...

Jag läser ju din blogg då och då och blir så inspirerad av alla dina fantastiska idéer. Jag är gärna med på tävlingen och har ju din sida redan länkad från min blogg.
Det har jag haft ganska länge nu...hoppas några som kollar min blogg också kollar din.
kram
Annette

Garndottern sa...

Vilken rolig idé med en liten tävling!
Jag hittade hit av en slump när jag letade efter intressanta stickbloggar, efter det har jag fortsatt att kika in för att få bra idéer.
Eftersom jag stickar och virkar en del själv så är jag mest intresserad av garnet ;)
Ha det så bra!

j´shörnan sa...

ja jag vill gärna vara med men jag skulle vilja vinna garn men boken låter trevligt också kram maria

Sanna sa...

Hej på dej du!

Klart jag vill vara med och tävla om det fina garnet. Varför läser jag din blogg? För att jag vill ha koll på dig såklart. (Skojar bara). En sak som jag gillar med din blogg eller kanske din stickning är din förmåga att ersätta originalgarnerna i mönster till din egen version och alltid få det att bli så himla bra, sen är du ju våldsamt produktiv och sånt gillar vi. Kram

Pixi sa...

Jag kommer inte ihåg triktigt om jag hittade dej här på bloggen o såg att du kom ifrån Hörby där jag skulle till mitt första stickkaf`,så var det nog och du var så vänlig och rar och berättade om det och sen var du där oxå när det var dax..Du är himmelens trevlig och alltid glad och har alltid nåt roligt projekt på stickorna så det är därför jag tittar in hit..o nu blev jag verkligen förtjust i din hajmössa som jag <antar att du hittat på själv för det skulle inte förvåna mej..Vinner jag så givetvis är det garnet jag prioriterar,tihi.. kram =)

Anonym sa...

Tror det var genom Rosenvantes blogg som jag hittade hit. Tycker det är en mycket läsvärd blogg, fastnade då du ger inspiration :)
Då jag även är en bokmal vill jag gärna vinna boken...tror jag... garnet ser ju helt underbart ut oxå...
Mvh Lena

the_door_to_me@hotmail.com

stickresan sa...

Jag vill också vara med. Gillar både garn och böcker men väljer nog garnet om jag blir dragen.

Carola sa...

Klart man ska vra med!!! Jag vill ju ha det där tjusiga, rosa och lila garnet :) :)

katrin sa...

Klart man vill vara med. Hitta till din blogg genom att jag har lärt känna dig på stickcafe. Som du vet gillar jag att sticka och skulle vilja vinna det finna garnet du lottar ut.
mvh
Katrin

SUADDA sa...

Visst vill jag vara med i din utlottning också!
Fina vinster....men väljer helst garnet om jag vinner =) Läste mycket förr, men numera somnar jag tyvärr så fort jag öppnar en bok =(

Hittade hit efter att du anmält dig till min utlottning.
Hittar jättemycket fint här...bl.a haj-mössan är ju hur fräck som helst! Den skulle mina busungar gilla! =D
och vilka fina mönster du har gjort också! =) Det enda jag kan komma på att jag saknar här på din blogg är en liten "Ettikett-samling"....(har letat , men kan inte hitta någon)

Trevlig kväll!

Hedvig sa...

Hej!

Självklart vill jag vara med på din tävling! :) Jättefint garn, så om jag skulle ha turen att bli dragen vill jag helst vinna det.

Jag tror jag hittade till din blogg via någon annan blogg som låg uppe på stickamera.se. Hittade precis hit men tycker du verkar ha en rolig och inspirerande blogg. Kul med mönster också! :)

Jag försökte bli följare också, men min dator tyckte tydligen inte det just nu. Får fösöka igen senare.

Fiff sa...

Det var roligt att jag hittade hit! Vilket fint garn...mmm, det vill man gärna vinna! Jag hittade hit via hedvigs blogg, hon hade länkat till din tävling. Det är nog mitt första besök hos dig. Vi kanske ses igen :-)

Britt sa...

Jag har varit med i något byte där jag tror att jag skickat garn till dig.
Jag kollar din blogg ofta, gillar den.
Jag vill gärna vara med i din utlottning och garn det vill jag gärna ha.

Ulla sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling och även jag skulle önska garn om jag har turen att vinna.
Himla trevlig blogg du har jag hittade den via sunnas blogg och kommer helt säkert tillbaks.

Häslningar Ulla

Koneko sa...

Åh vad svårt att välja älskar både garn och böcker, men om jag måste välja får det nog bli garnet.

Jag är 27-årig student till sjuksköterska och hittade din blogg av en slump när jag tittade runt bland andras bloggar, men nu tänker jag titta in oftare!

Anonym sa...

klart jag också vill vara med! Så fint garn kan man inte motstå!
trevlig blogg med så mycket fina alster.
Britt

britt.jonesig@telia.com

Elisabeth sa...

Jag vill också gärna vara med och tävla, garn eller bok! Jag har hittat din blogg flera gånger, när jag hoppar fram och tillbaks och klickar på andras länker. Trevlig blogg, inte mycket som skulle ändras här!

Agneta sa...

Jag är med i din tävling. Jag hittade hit från min blogg där du deltar i min tävling. Jag gillar både garn och böcker.