måndag 30 juni 2008

Junimuddar och foton

Hej hopp! Kom på att jag inte lagt in mina junimuddar: "Dödergöks muddar med spets"
Här kommer bild på dem!

Här kommer även foton på födelsedagspresenten jag fick av min mamma: en stickryggsäck i lappteknik!Kolla bara in axelremmarna - alla små trekanter!!! Tycker hon är jätteduktig!



Tygerna valde vi tillsammans på Symässan i Malmö i våras, och jag la in önskemål om innerficka, mått o.dyl. Använder den till sticket hela tiden!
Mina hemlispaket ser ni också här!
Det som jag trodde var socker - var badsalt! Så fel man kan ha!
Tack än en gång hemlisvän!
Kanske jag kan skicka något till dig senare nån gång! Hoppas flytten går bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad roligt att de passade, jag är tokig i trasselgarnet själv så jag hoppas de får in det snart igen. till mitt nästa paket har jag kanske hittat ett garn som du gillar. det är beställt på Internet så jag vet inte än, men jag tror att det kan passa.

miaring sa...

Vilken fantastisk vacker ryggsäck, den är ju ett konstverk!