torsdag 12 juni 2008

Semester!

I morgon är sista arbetsdagen innan en veckas semester! Jippi!!!!!!
Vi åker till Dalarna tidigt lördagmorgon. Närmare bestämt till Furudal och Fiskens Hockeyskola.
Tredje året vi åker dit och det ska bli härligt avkopplande med stickor, talböcker m.m.
Hoppas på fint väder så man kan bada och sola lite också!
Äldsta grabben (15 1/2) är hemma och passar hus och hundar (och brevlådan), han är inte intresserad av hockey och får lite semester från oss!

Mönstret till koftan jag stickade i mohair, hittar ni här på Garnstudios sida. Jag gjorde inte hålmönstret exakt som där står, utan som jag tyckte blev finare!
Ser fram emot nästa hemlispaket!!!! Har börjat fundera på vad jag ska göra av garnet jag fick i förra paketet. Har en del förslag - återkommer när jag tänkt klart!
Nu är det dags att hoppa i säng! Natti, natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för mönstret hoppas ni får skoj i Dalarna./hemlis

Anonym sa...

Hoppas du haft en bra semester hemlis. Ska jag förklara ngt ur paketet så hojta gäörna