fredag 8 augusti 2008

Hemlispaket, Tivoli och OS

Mitt sista Hemlis4-paket kom i tisdags - tusen tack Fnix för alla fina och mysiga paket!Allt du skickat har varit helt perfekt i min smak! Hoppas du har haft lika mycket tur med paketen du fått!
Kunde vara kul att skicka något till dig - maila mig gärna din adress - så får vi se! Kanske något kul till ditt dockskåp!











I onsdags tog jag och grabbarna tåget till den närmsta huvudstaden - dvs Köpenhamn och tillbringade dagen på Tivoli!


Det var uppehåll hela dagen och solen tittade fram emellanåt!





Vi åt pölser, glass och sockervadd, och naturligtvis åkte vi karuseller!

Här kommer lite bildbevis! Jag sitter längst fram i grön tröja, med yngsta grabben bredvid i vit jacka!

Nu ska jag sätta mig i soffan med min OS-stickning!

Kram på er alla!

1 kommentar:

androidflickan sa...

HEJ!
Vad roligt att du tyckte om dem!
JAg har inte din mail, i brevete från Ulrika står bara din hemadress och bloggadress. Jag kikade på bloggen också men hittade ingen. Du kan nå mig på morsan1337@hotmail.com jag vill ogärna lägga ut min hemadress på nätet:):)