onsdag 27 augusti 2008

Stiliga damer och kiropraktorbesök

Idag har jag fått foto på lilla Mollie när hon inviger sin bolero!



Hon skulle på kräftskiva och då måste man klä upp sig!
Stilig liten dam, eller hur?
På tal om stiliga damer så kommer här en till - något äldre modell!

Min mamma och moster beställde en mohairkofta av mig som de hade med sig när de hälsade på Sölvi i Norge häromveckan. Den ser ut att passa perfekt och de sa att hon blev glad!
Idag har jag varit hos en ny kiropraktor i Lund, han verkade jättebra!
Nu ska jag ta ett varmt bad och sedan sätta mig i soffan och sticka.
En arbetskamrat har precis blivit pappa till en liten flicka - så det måste jag, garnet och stickorna fira!!!! Kul med baby- och småbarnskläder, det går ju så fort!!!

3 kommentarer:

Annika sa...

Hej Vännen!! Jag har en liten överraskning till dig =)) kolla min sida....mer säger jag inte!!

Sen måste jag ta tillfället i akt att säga, att det va en förvånad min när jag öppnade mitt stora kuvert...och det visade sig vara från dig!! TUSEN TUSEN TACK för det fina mönstret!! Du är verkligen urgullig...gissa om du gjorde min dag!!

Kram Kram Annika

Anonym sa...

Det var en söt liten tös och en vacker dam hoppas att det var roligt på kräftkalaset...

Jag vill gratta till vinsten hos absolut garn/Ha det gott

androidflickan sa...

Bloggutmärkelse att hämta hos mig