fredag 22 augusti 2008

Utmanad igen!

Jag har fått samma utmaning av först Annika (absolutgarn) och sedan Magdalena (Fnix)
så nu får jag väl ta tag i saken!



Fem saker som finns på min ATT GÖRA IDAG (i morgon) LISTA:

  1. Köra till Center Syd (Löddeköpinge)
  2. Leka med hundarna
  3. Diska
  4. Dammsuga
  5. Sticka
Vad gjorde du för 10 år sedan?
  • Jobbade i Malmö på en speditionsfirma
  • Killarna var 4 och 6 år
  • Aktiv scoutledare
Ställen jag bott på?
  • Malmö - Almhög
  • Malmö - Limhamn
  • Malmö - Vintrie
  • Malmö - Söderkulla
  • Hörby
  • Utanför Hörby - Slagtofta

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?

  1. Anlita någon expert till att placera dem rätt
  2. Betala huslånet
  3. Resa till Sri Lanka och hälsa på vårt fadderbarn
  4. Skaffa fler fadderbarn
  5. Starta eget företag

Regler: Svara på alla frågor.
Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört Lycka till!


Jag utmanar:

Snitsatstickat
Queenmudd
Ullhärvan
Anna garndrömmar
Lillstickan
Frida


Förresten så har Annika en tävling på sin blogg där man kan vinna finna stickmarkörer!
Titta gärna in till henne!!!!!!

2 kommentarer:

Kristina H sa...

Hej Ingrid! Jag har antagit din utmaning. Vi ses på stickkaféet nån gång.
/K

Frida sa...

Hej Ingrid! Jag har också svarat!
Vilket datum är nästa stickcafe? Börjar på nytt schema och har dålig koll på det mesta för tillfället :)