lördag 4 april 2009

Bloggtorka - igen!!!

Eftersom min bror beklagat sig över min dåliga uppdatering av bloggen, känner jag mig lite pressad av att skriva lite.

Har legat magsjuk i veckan och inte orkat göra nånting alls.
Lyssnat på talbok (Harry Potter och halvblodsprinsen) och sovit är det ända!


Skulle åkt till Göteborg i torsdags, men det fick vi ställa in tyvärr!
Men, men, man rår ju inte för att man blir dålig!
Nu mår jag i alla fall bättre.
Vädret i dag har varit helt underbart! Det blir att damma av trädgårdsmöblerna i morgon.
Vi ska till Malmö i morgon eftermiddag och gratta brorsonen som fyllt 19.
Grattis i efterskott!!







Ja, Håkan det är farligt att lägga ut bilder på nätet! Man kan alltid fastna på fasters blogg!
Nu är det snart läggdags! Ska bara.........................................................
Har börjat lyssna på Harry Potter och dödsrelikerna! Det är bara det att jag somnar hela tiden.
Precis som någon läser godnattsaga! Men det går ju att backa ett spår (eller två)

Inga kommentarer: