lördag 25 april 2009

Lite av varje!

I dag har jag varit på konfirmation! Jättetrevlig och mycket skådespel, sång och musik!
Eftersom jag satt bakom en pelare fick jag inte något bra foto inne i kyrkan.
Sedan körde jag och hämtade dessa underbara tårtor, (även väldigt goda!) så då blev det inget foto utanför heller! Hoppas kunna få något foto på konfirmanden Sara i morgon!
Det har varit härligt väder idag, strålande sol och varmt!
Efter konfirmationen blev vi bjudna på "exotisk planka" (skinka, rostbiff, kycklingklubbor och massor av exotiska frukter) och potatissallad! Jättefint upplagt och gott!
Tusen tack Agneta med familj för en trevlig dag!



Här nedan kommer en bild på det paketet jag fick i Garn&Chokladbytet.
Lingarn i en härlig färg och i det inslagna paketet fanns 2 mjölkchokladkakor med häftigt omslagspapper i form av en dollar-sedel! Kul!
Tack ska du ha Mirea!




Slutligen lite mer nytagna bilder på valparna, som börjar bli riktigt stora! (får nog skära ner på maten lite)




Ceazar




Dolorez och Bellatrix

Inga kommentarer: