måndag 13 april 2009

Städpåsk och restaurangbesök


Ja, då var långhelgen nästan över!
Jag har städat garderoben och sorterat kläder, tvättat en massa.
Trädgårdsmöblerna har tvättats av och grillen har invigts!


I dag har vi varit nere i Malmö och ätit gott på El Patio.
Min mamma bjöd oss och mina syskon med familjer på middag där, eftersom vi inte fick ihop tiden när hon fyllde år! Hon reste bort då och sedan kunde inte alla samma dag! Nu var t.o.m. min brorsdotter hemma från Linköping där hon läser till läkare. Hon har nyligen varit i Tanzania och hade en hel del att berätta!
Tack för en trevlig annandag påsk!
Allting var jättegott och trevligt!

Eftersom vi var lite tidiga passade vi på att gå en sväng i det nybyggda köpcentrat Entré, som "gubben" varit med och byggt lite på!
Det var för stort för att hinna med allt på den timmen vi hade på oss, men kul att se hur det har blivit. Med tanke på hur där såg ut innan (typ bombhål, ödetomt) så var detta betydligt trevligare!
Jag trodde jag skulle kunna lägga in lite foton som jag mailade från mammas dator, men det misslyckades, så jag får be henne maila dem till mig igen!
Nu ska jag plocka fram stickorna och mentalt förbereda mig för en ny arbetsvecka!

1 kommentar:

Lillan sa...

Tack så mycket för det fina paketet! Jag älskar verkligen färgen på merinosilket, det är mitt i prick en av mina absoluta favvofärger! Tack återigen och ha en trevlig dag! Kram/Lillan