torsdag 23 april 2009

Lite "gamla" foto på valparna

Ja, gamla foton i en valps liv!
Min mamma tog lite bilder när de var häruppe och sedan dess har de ju vuxit en del.
Har inte haft tid att leta upp kamerasladden för att överföra mina egna nytagna foton, men det blir väl till helgen! Där finns både hundar, stickobjekt och Garn&Chokladpaket i kameran.

Tack Mirea på Gotland för det fina paketet!

I kväll har jag varit på ljusparty hos en hockey-mamma: Fint men dyrt! Inga inköp!

Till helgen ska jag till en väninnas dotters konfirmation - hoppas det blir fint!
Ska iväg och handla present i morgon, skriver inte här eftersom hon kanske läser bloggen.

"Gubben" ska iväg med arbetskamrater till en stuga i Småland och fiska hela helgen!
(Ja, de skall nog inte fiska inne i stugan, men det fattade ni nog!)
Ska passa på att sortera lite garn tror jag!

Jag lovar att bli en flitigare bloggare från och med nu!
















1 kommentar:

Anonym sa...

Hej & Tack för att du läser o har länkat till mej =)

Jättefina hundar...här bor 2 schäfrar...o 4 katter...o m,m,...

Önskar dej en fin lördag...

Hopplösan ! =)